Powered by Blogger Hacks

Σάββατο 30 Ιουνίου 2012

Τσιμπηματα=Φαγουρα



Χαιρετισματα!
Λοιπο,σημερα δεν μπορω να γραψω με τιποτα!Ενω εχω 1000+1 πραγματα στο καεφαλι μου,δεν μπορω να τα βαλω στη σειρα!Το παθαινω γενικα αυτο οταν σκεφτομαι πανω απο 2 πραγματα ταυτοχρονα...Θα προσπαθησω λοιπον να παραθεσω καποιες σκορπιες σκεψεις,για την κυβερνηση γενικα,οσο πιο αναλφρα μπορω....
Χαζαευα,το επιτευγμα Ιταλο-Ισπανιας στη “Συνοδο Κορυφης”...Μεγαλα πραματα!Χαμος!Ετσι παει,οταν εχεις δικαιο το υπερασπιζεσαι...Η (κατι σαν...) αντισταση που ελεγα ψες...Τουλαχιστον αυτοι δειχνουν εμπρακτα οτι προσπαθουν....
Στον αντιποδα τωρα,θυμηθηκα τα δικα μας τα...μπουμπουκια (ή Μπουμπουκους,τελος παντων) και ποσο καλα τα καταφεραν!2 χρονια μετα και δεν χρεωκοπησαμε ακομα,παρα τις ακρως φιλοτιμες προσπαθειες τους!
Αλλα βλεπω και την καινουρια σοδεια και οσο να πεις,αναστατωνομαι!Μοντελακια και οι κυριες της βουλης και οι συζυγοι των βουλευτων!Φτου,σκορδα!Ε,ειναι που θ'αρχισει να γυρναει το τσιρκο στην επαρχια τωρα,να βγαλει κανα εξτραδακι(πληρωνει και εκτος εδρας bonus η επαρχια...) και να κανει και κανα μπανιο στο τζαμπα (μεγαλη αληθεια η διαφημιση “Ο τζαμπας ζει!”). Ε,θα βγουν θα υποσχεθουν λυσεις,θα τους πιστεψουν,μετα θα ζητησουν συγγνωμη και αντε ξανα-μανα απ'την αρχη...
Καμμενος,Δημ.Αρ.,δεν μου φαινεται οτι εχουν καταλαβει οτι τελειωσε η προεκλογικη περιοδος και εξακολουθουν να λενε πανω κατω τα ιδια που ελεγαν...Ε,σιγα σιγα θα παρουν κι αυτοι γραμμη οτι παιζουν κι αυτοι στη φαρσοκωμωδια που λεγεται “Κυβερνηση”.
Το Κ.Κ.Ε.,οταν δεν τρωγεται με τα ρουχα του,συνεχιζει τι φιλολαϊκη πολιτικη του διαφωνοντας με ολους ακομα στο τι θα παραγγειλουν για μεσημεριανο...Μεγαλη απωλεια τελικα το ΛΑ.Ο.Σ απ'τη Βουλη...
Βλεπω και τον SomeAreAss...Ειναι φοβερος!!!Ειχε προβλημα υγειας πριν τονν πρωτο γυρο και το θυμηθηκε τωρα...Θα μου πεις τωρα,εμενα τι με νοιαζει;Ε,οταν προκειται να κυβερνησεις χωρα καλο ειναι να εισαι υγιης...Βεβαια,ας ειχε ολα τα αλλα που απαιτουνται για να κυβερνησει και το παραβλεπαμε οτι ειναι μονοφθαλμος....(Σοφος ο λαος που ελεγε οτι στους τυφλους κυβερνα ο μονοφθαλμος...)
Το ΣΥ.ΡΙΖ.Α συνεχιζει στο μονοτονο υφος του “σας τα'λεγα εγω αλλα δεν μ'ακουγε κανενας”.Μου θυμιζει πιτσιρικα που πεισμωσε επειδη δεν τον αφησανε να ειναι αρχηγος στο παιχνιδι...Και επειδη ειμαι και κομματι βραδυκαυστος,δεν εχω καταλαβει,τι ακριβως θελει...Οποτε δεν το σχολιαζω για να μην εκτεθω (περισσοτερο...).
(Διαλειμμα κουλουρακι,τσιγαρο)
Πα.Σο.Καρα ρε!!! Ο φανταστικος κυριος Βενιζελος εχει αρχισει να εκτελει με εντυπωσικη επιτυχια κωλοτουμπες (που διδαξε πρωτος ο Καρατζααφυρερ...) για να παρει οσο μεγαλυτερο κομματι μπορει (δεν τον αδικω,κι εγω ολο τα μεγαλα κομματια λιγουρευομαι...) στη νεα τρικομματικη κυβερνηση.Ασχετο,αυτη η κυβερνηση λεγεται τρικομματικη επειδη θα παρουμε τα 3 της ή επειδη θα παρει αυτη τα 3 των περιφημων “εταιρων” μας;;;Γιατι να αποτελειται απο τρια κομματα μου φαινεται απιθανο! (Εγω,δηλαδη,παλι ενα κομμα βλεπω,αυτο που θα μας παρει τα λεφτα...)
Ξεχωριστη κατηγορια:Θεοδωρος Punkαλος(μαζι τα φαγαμε-μαζι τα σπασαμε)!!! Εχει γινει πιο μαϊντανος κι απο τον Κουβελη (προεκλογικα)!Βγαινει σε πανελ, παραθυρα, πορτες, μπαλκονια...Μιλαει, γελαει, κατηγορει...Αν δεν ελεγε τοσες παπαριες θα μπορουσε να ειναι και αστειος...Μαλλον τον εχει μπερδεψει ο Βενιζελος με τη δηλωση οτι το Πα.Σο.Κ εφυγε για να ξαναγυρισει...Δεν ξερει απο θα του'ρθει...
Χρυσα Αυγα δεν σχολιαζω σημερα να μην με πουνε και εμπαθη....

Αυτα τα ολιγα,
στο επομενο πιο συγκροτημενος...

Τραγουδακι αναλογο της διαθεσης....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου