Powered by Blogger Hacks

Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

Το τέλος του κόσμου...


Η επανάσταση αναβάλλεται
Λόγω της επικείμενης καταστροφής του κόσμου
Όσοι επιζήσετε προσπαθήστε αργότερα…


Χριστουγεννιάτικο 1:


Καλησπέρα αναγνώστη μου!
Φάγαμε και το πρώτο 10ήμερο του Δεκέμβρη και δεν πτωχεύσαμε ακόμα… Καταλήγω στο συμπέρασμα ότι οι κυβερνήσεις μας λένε ψέματα… Άρα μάλλον ισχύει ότι έρχεται και το τέλος του κόσμου, αφού δεν έχει υπάρξει ακόμα επίσημη διάψευση από κανέναν… Κυκλοφορούνε κάτι φήμες ότι οι Αμερικανοί έχουν φτιάξει κάτι μεγάλες κιβωτούς μπας και σωθούν… Στις κιβωτούς αυτές θα πάρουν και τα φωτεινότερα μυαλά του πλανήτη: Γιωργάκη, SomeAreAss, Στουρνάρα… Τον Μητσοτάκη δεν θα τον πάρουν, επικοινώνησαν μαζί του και τους είπε ότι θα επιβιώσει!
Με τον SomeAreAss είχε δημιουργηθεί μπέρδεμα γιατί δεν ήξεραν πού να τον βάλουν στους πολιτικούς ή στα φωτεινά μυαλά. Η Ε.Ε. μας έδωσε πάλι τη λύση! Αφού της χαρίσανε το Νόμπελ Ειρήνης (!!!) και θα πάει κι ο SomeAreAss να το πάρει, άρα είναι νομπελίστας! Άρα είναι και φωτεινό μυαλό και φωτεινός πολιτικός (και αγκαλίτσας φωτεινούλης για τη φράου-Μέρκελ…) Τέλος καλό, όλα καλά λοιπόν… Μου’ φυγε ένα άγχος…
Εγώ περίμενα πως και πως τα χριστούγεννα! Είχα σκεφτεί και τι δώρα θα κάνω στους φίλους μου (πήρα μικρά μπουκαλάκια και τα γέμισα πετρέλαιο και θα τους τα χάριζα…) αλλά το τέλος του κόσμου μου άλλαξε τα σχέδια! Αφού συνειδητοποίησα ότι δεν θα προλάβω να κάνω δώρα, έβαλα όλα τα μπουκαλάκια στο δικό μου καλοριφέρ και ζεστάθηκα για 1 ώρα και κάτι ψιλά… Κι άρχισα να ψάχνω πού θα πάω για να σωθώ: ή σε κάτι γνωστές μου κατσαρίδες που επιβιώνουν πάντα από κάτι τέτοια ή στον Επίτιμο θα πάω…
Τέλος πάντων σταματάω μ’ αυτά γιατί είμαι ήδη πολύ στενοχωρημένο… Και μέρες που είναι θέλω να πάω να παρηγορήσω τον αγαπημένο Υπ.Οικ Γιάννη Στουρνάρα που πληγώθηκε, όπως δήλωσε στην εκπομπή Νέοι Φάκελοι όταν τον μάλωσε ο Σόιμπλε επειδή είπε στην Ελ. Βουλή για επιμήκυνση του χρέους!!! Σαν δεν ντρέπεται λίγο ο παλιάνθρωπος ο Σόιμπλες να στεναχωράει έτσι τον κόσμο! Πού είναι το πνεύμα της αλληλεγγύης και των Χριστουγέννων;;; Ε;;;
(Διάλειμμα, τσιγάρο -2 ευρώ…)
Άλλη μια βαριά κουβέντα πάνω στα νεύρα ήταν κι αυτή, θα την ξεχάσουν. Όπως την ξεχάσαμε κι εμείς κι ακόμα νομίζουμε ότι έχουμε κυβέρνηση που την εκλέξαμε εμείς (χο χο χο…)
Κάπου εδώ αναγνώστη μου πρέπει να παραδεχτώ  το σοκ που έπαθα σήμερα, όταν βολτάροντας στο ιντερνέτ έπεσα σ’ αυτή τη φωτογραφία
(Hungry but Chic= Ξελιγωμένος αλλά κομψός)... Και σκέφτηκα τι τεράστια επιτυχία θα είχε μια παραλλαγή του συγκεκριμένου αποφθέγματος σε μια εταιρεία πετρελαίου… Ξελιγωμένος αλλά ζεστός!!! Θραύση θα έκανε ο πετρελαιάς!!! Τόσο μυαλό μας έμεινε αναγνώστη μου… Ας πεινάω αρκεί να είμαι στιλάτος… Η παροιμία που μας έλεγαν οι γιαγιάδες μας «Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν κι επιδέξιους κώλους» δεν την κατάλαβε κανένας… Γι’ αυτό και σε λίγο θα μείνουμε μόνο με τους κώλους, κι αυτούς παγωμένους γιατί κανένας κώλος δεν ζεστάθηκε χωρίς λεφτά… 

Πριν κλείσω να κάνω μια αναφορά στα «συγκλονιστικά» γεγονότα στην Κομοτηνή, όπου οι μπάτσοι απροκάλυπτα συνεργάστηκαν με τα Χρυσά Αυγά για να σπάσουν την αντιφασιστική πορεία. Μπράβο παιδία, ανακαλύψαμε τον τροχό! Εμείς τους δώσαμε αυτό το θάρρος και στα ΜΑΤ και στα φασιστοειδή, να συνεργάζονται ΤΟΣΟ απροκάλυπτα… Μπορούμε όμως, έστω και με καθυστέρηση, να τους το κόψουμε!

Α! Και μια αναφορά (φωτογραφική) στη ενημέρωση που μας σερβίρουν. Από το πρωτοσέλιδο της εφημερίδας Τα Νέα της Παρασκευής…


Αυτά!
Α! Καλή επιτυχία στο νέο (ανορθόγραφο) κομματικό σχηματισμό του Λοβέρδου!
Αγόνας-Ρι.Κ.Σ.Συ-Ανατρωπεί!!!  Ας κερδίσει ο λιγότερο ηλίθιος…

Καληνύχτα σας!

(Μέχρι τα Χριστούγεννα ετοιμάζονται αλλαγές στο blog… Μείνε συντονισμένος μοναδικέ αναγνώστη μου!!!)



Χριστουγεννιάτικο 2:
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου