Powered by Blogger Hacks

Κυριακή 19 Αυγούστου 2012

Χούντα...


Κλούβες,
κλουβιά
και κλούβια ιδανικά...

Καλησπέρες αναγνώστη μου!

Έχω πάθει αμόκ με τη Δίωξη Ηλεκτρονικού εγκλήματος! Δεν πρόλαβα να τους κατηγορήσω και έτρεξαν να μου δείξουν πόσο άδικος ήμουν μαζί τους! Συνελήφθη το παλικάρι, ο φονιάς της Πάρου χάρη στις έρευνες της Δίωξης!!! Τώρα τα μέλη της συμμορίας αμοιβάδων που απειλούν, μαχαιρώνουν, βάζουν ακόμη και βόμπες σε στέκια αντιφρονούντων, γιατί δεν μπορούν να τα βρουν, είναι άλλη ιστορία... Α! Αν το θύμα δεν είχε σχέση με τον Δομάζο, δεν ξέρω αν θα υπήρχε τέτοια κινητοποίηση...
Χαμός!!! Μεγάλη δραστηριότητα στο διαδίκτυο είχε ο κατηγορούμενος!!! Να και Facebook, να και blog... Απ' όλα είχε το παλικάρι! Λοιπόν, σοβαρά τώρα, δεν καταλαβαίνω γιατί αυτή η δημόσια διαπόμπευση... Τα Μ.Μ.Ε. δείχνουν φωτογραφίες απο το παρελθόν του, που σπούδαζε, που έμενε, τι έτρωγε, τι ώρα έχεζε... Και γενικά ένα σωρό πληροφορίες που δεν μπορώ να καταλάβω για ποιούς λόγους δόθηκαν στη δημοσιότητα...
Την ίδια ώρα, εγώ ακόμα δεν έχω δει το πρόσωπο του ΟΥΚα που παρέσυρε με το μοτοσακό του μια οικογένεια κι έναν ποδηλάτη... Δεν έχω δει ακόμα το πρόσωπο της αμοιβάδας των χρυσών αυγών που μαχαίρωσε μετανάστη... Δεν έχω δει ακόμα το πρόσωπο των ΜΑΤατζίδων που χτυπούσαν ηλικιωμένους την προηγούμενη βδομάδα... Ακόμα και σήμερα, τα κανάλια, όταν έδειχνα τα ΜΑΤ να κάνουν απόβαση στην Ύδρα αλοίωνε να χαρακτηριστικά τους...
Άσχετα αν συμφωνείς ή διαφωνείς με τους Πυρήνες της Φωτιάς, άσχετα αν συμφωνείς με τους αναρχικούς γενικότερα, είνα φασιστικό, είναι χουντικό να διαπομπεύεις έναν άνθρωπο λόγω ιδεολογικών διαφορών, ενώ την ίδια ώρα καλύπτεις συνεχώς ρατσιστικές επιθέσεις και “υπερβολική χρήση βίας απο την πλευρά της Αστυνομίας”...
(Διάλειμμα,τσιγάρο)
Αρχίζουμε και συνδέουμε γεγονότα... Να εξετάσει η δίωξη ηλ. Εγκλήματος, λέει η Χρυσή Αυγή, γιατί ο “φονίας της Πάρου” είχε φίλους στο Facebook 2 βουλευτές του (Τ)Συ. Ριζ. Α... Ρε δεν πάμε καλά... Να ψαχνόμαστε μεταξύ μας! Να ελέγχουμε τις επαφές μας στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης! (Τι μάνα μου θυμήθηκα τώρα και τις 2 μόνιμες εντολές πριν βγω: Πρόσεχε τις παρέες σου και Πρόσεχε μη σου ρίξουν τίποτα στο ποτό!!!) Καλό παιδί, έλεγαν στη χούντα, αλλά Κομμουνιστής!

Τα “φρούτα” αυτά δεν είναι καινούρια αναγνώστη μου... Να θυμίσω οτι γίνανε συλλήψεις με βάση τηλεφωνικές συνομιλίες, στο πολύ πρόσφατο παρελθόν... Γι'αυτό λοιπόν, αναγνώστη μου, να προσέχεις πολύ σε ποιά blog μπαίνεις, ποιούς φίλους έχεις στο Facebook και ποιούς ακολουθείς στο Twitter, μη βρεθείς κι εσύ μπλεγμένος πουθενά σ' αυτή τη δημοκρατία που έχουμε...
Το σύνταγμα διασφαλίζει την ελευθερία της έκφρασης των ατόμων”... Κάτι τέτοια έλεγε κι ο Καραμαζώφ, επειδή κρατούσε ημερολόγιο στα Ρώσσικα,στο “Λούφα και Παραλλαγή” του '84 και μάζευε τις φυλακές τη μια μετά την άλλη!!!
Τώρα που είπα ρώσσικα, χαμός με τις Pussy Riot! Άλλη χώρα με ελευθερίες κι αυτή η Ρωσσία...
Ευτυχώς ακόμα μπορούμε να διαλέξουμε ποιά ομάδα θα υποστηρίζουμε και τι ρούχα θα φοράμε στο σχολείο...
Τέλος πάντων τα παιδιά της ΕΛ.ΑΣ. απέδειξαν οτι κάνουν σωστά τι δουλειά τους... 

Ας κοιμηθούμε ήσυχοι! Σιγά-σιγά θ'αρχίσει κι ο Καμίνης να λέει πάλι για πορείες στα πεζοδρόμια, η Χρυσή Αυγή να απαγορεύει τις συγκεντρώσεις μεταναστών κι ο Έλληνας να
ψάχνει να βρει γιατί τον κατηγορεί ο Πάγκαλος...
Τελειώνουμε τις διακοπές μας, επανερχόμαστε στην πραγματικότητα και αρχίζουμε να πιστεύουμε οτι θα επιστρέψουμε στη δραχμή... Αρχίζουμε να μπαίνουμε σε ρυθμούς χρεωκοπίας και πανικού, καθώς η Γερμανία μας χαρακτήρισε “βαρέλι δίχως πάτο” ... Ευτυώς ο Σεπτέμβρης είναι κοντά, θα βγει στη γύρα ο SomeAreAss και τα πράγματα θα φτιάξουν... Γενικά η μιζέρια που σέρνει μαζί του το φθινόπωρο, φέτος ήρθε νωρίτερα...
Δεν έχω σκεφτεί ποτέ αν υπήρχε πάντα τόση μιζέρια γύρω μου ή την έφερε μαζί της η κρίση... Βρε λες;;;
Πωπωωωω! Πέρασε η ώρα! Ωραία βραδιά η αποψινή, θα' χει πολύ κόσμο για “τσίμπημα”... Πάω σε κάνα πάρκο...


Καληνύχτες!

Τραγουδάκι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου