Powered by Blogger Hacks

Τετάρτη 29 Αυγούστου 2012

Όνειρο ήταν και πάει...


Μη με σταματάς…
Ονειρεύομαι…


Χαίρε!
Σήμερα δεν είχα όρεξη να γράψω… Κοιμήθηκα το μεσημέρι όμως και το όνειρο που είδα μου’ φτιαξε τη διάθεση, οπότε λέω δεν γράφω κιόλας;;;
Τα πράματα αρχίζουν να μπαίνουν σε φθινοπωρινούς ρυθμούς… Ο SomeAreAss άρχισε να αυξάνει τις δημόσιες εμφανίσεις (όπως τα σαλιγκάρια στα πρωτοβρόχια…) και ν’ ανοίγει το κουτάκι με τις μ@λ@κίες... Δήλωσε ότι θα τηρήσει κατά γράμμα τις ΤΡΟΪΚΟεντολές και θα πάρει κι άλλα μέτρα… Το άκουσαν οι μισθοί και οι συντάξεις και κατρακύλησαν απ’ τα γέλια!!! Μόνο οι ειδικοί μισθοί (μπάτσων και στρατιωτικών) στάθηκαν στο ύψος τους, λόγω ειδικότητας υποθέτω…

Το κράτος, θέλοντας να δείξει πως οι ζωή συνεχίζεται, το πρωί μοίρασε καταστολή χημικά και συλλήψεις… Άλλη μια προσπάθεια να πείσει πως έχουμε δημοκρατία!
Γενικά όλα παίρνουν τον δρόμο τους… (προς το φθινόπωρο…)



«Αν δεν υπήρχανε οι ΚΝιτες κι η ηρωίνη» τραγούδαγε ο Πανούσης… Πόσο δίκαιο είχε! Το ΚΚΕ ζει σ’ έναν παράλληλο, δικό του σύμπαν και δείχνει μια τιτανομέγιστη άρνηση να έχει οποιαδήποτε επαφή με τα υπόλοιπα σύμπαντα. Μάλλον προσπαθεί να διατηρήσει τις συμπαντικές ισορροπίες… Και να είμαστε όλοι ευτυχισμένοι, χωρίς κάποιο ιδιαίτερο λόγο…

(Διάλειμμα, τσιγάρο)
Μιλώντας για παράλληλα σύμπαντα, αναγνώστη μου, θα μοιραστώ μαζί σου το μεσημεριανό μου όνειρο…
Είδα, λοιπόν ότι ήμουν στα Εξάρχεια και δεν υπήρχαν πουθενά μπάτσοι… Προβληματίστηκα… Προχώρησα και βρήκα τους φίλους που (μάλλον, πριν το όνειρο…) είχαμε κανονίσει να πάμε για καφέ, Στον καφέ συνειδητοποίησα πως μάλλον σε κάποιο παράλληλο σύμπαν θα έλειπα για κάποιο χρονικό διάστημα (προφανώς σε κάποιο άλλο όνειρο, το οποίο δεν θυμάμαι…) γιατί άρχισαν να με κατατοπίζουν για την κατάσταση στο Ελλαδιστάν! Μου λένε  λοιπόν πως οι έλληνες άλλαξαν!!! Κατά την απουσία μου είχαν σταματήσει να υπάρχουν ρατσιστές/φασίστες και θρησκεία!!! Εντυπωσιάστηκα τόσο που μάλλον άλλαξα πλευρό… Κάπου εκεί άρχισαν να γίνονται πιο περιγραφικοί για την όλη κατάσταση. Κι εγώ, κάπου εκεί, ένιωσα μια συγκρατημένη ευτυχία…
Και φύγαμε να με ξεναγήσουν στη νέα Ελλάδα! Ά! Ξέχασα! Το αρνητικό ήταν ότι υπήρχε ακόμα κοινοβουλευτισμός, και το ακόμα αρνητικότερο ότι ο Κώστας Μήτρογλογλου είχε σταματήσει τη μπάλα και είχε γίνει πρόεδρος της δημοκρατίας…
Εξαιρώντας αυτά, κάναμε μια βόλτα σε μια πόλη χωρίς παπάδες, φασίστες και μπάτσους… Απ’ όσο μπορώ να θυμηθώ ήταν κάτι πολύ ευχάριστο… Οι μετανάστες κυκλοφορούσαν χαμογελαστοί και χωρίς κάποιον ιδιαίτερο φόβο…
Γενικά πολύ ωραία ατμόσφαιρα…
Στη βόλτα μας μου εξηγούσαν κάτω από ποίες συνθήκες είχε δημιουργηθεί η παρούσα κατάσταση.
Και πάνω στην εξιστόρηση των κοινωνικών αγώνων, αρχίζει να φωνάζει ο δεξιούτσικος γείτονας, που έβλεπε τηλεόραση στο μπαλκόνι «Εεεεε ρε Χούντα που θέλετε!!!» και με επανέφερε στην πραγματικότητα…

Ε, πηγαίνοντας να φτιάξω καφέ άκουσα κάποιες θέσεις του ΚΚΕ, γέλασα και μάλλον αυτό μου’ φτιαξε τη διάθεση…
Τελικά, ήταν ωραία που άφησα την πραγματικότητα κάτω απ’ το μαξιλάρι για μια-δυο ώρες!!!
Πάω να στρώσω το κρεβάτι μου!!!
Καληνύχτα!


Τραγουδάκι





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου